Reklama

Strona – jak ma być zaprojektowana?

Wyobraźmy sobie, że wchodzimy do punktu sprzedaży – w jednym, czujemy się odpowiednio, chcemy się porozglądać oraz pewnie coś nabędziemy, a w drugim – migiem pragniemy wyjść. Od czego zależy nasze pierwsze wrażenie? Na pewno nie od towaru na sklepowych półkach, bowiem wiemy jeszcze przed wejściem, co punkt sprzedaży proponuje. To sprzedawcy powodują na nas takie a nie inne wrażenie. To od nich zależy, czy zostaniemy tu na dłużej, czy zaraz wyjdziemy. Witryny, to takie sklepy, gdzie także spotykamy się ze sprzedawcami, chociaż ich nie zauważamy.

I tak jak w normalnym sklepie, tak i tutaj najistotniejsze jest pierwsze wrażenie. Tworzenie witryn nie polega jedynie na wpisaniu danych firmy, wstawieniu paru zdjęć, przedstawieniu oferty – co potwierdza specjalista z 2R Studio.

Albowiem ta witryna internetowa będzie musiała dla nas pracować, należy niezwykle odpowiednio przemyśleć jak ma być skonstruowana, aby tak jak w ulubionym sklepie, choćby porozmawiać ze sprzedawcą. To co bardzo dobre, powinno być w sklepie na akcentowanym miejscu, żeby kontrahent od razu zwrócił na to uwagę.

Każdy stosowny sprzedawca ma z pewnością swoje sztuczki, jakie zezwolą kontrahenta związać ze sklepem na dłużej. Nie wystarczy jedynie posiadać domenę internetową firmy – należy zapracować sobie na zaufanie oraz lojalność klientów, a to już wymaga wielu pomysłów. Witryny internetowe są wizytówką firmy, ale to my musimy sprawić, aby konsument odwiedzając opisującą nas jednostkę gospodarczą w internecie był usatysfakcjonowany, a jego odwiedziny nie były pierwsze i ostatnie.

Najważniejsze jest stworzenie niesłychanie odpowiednich relacji z kontrahentami. Internauci, odwiedzając witryny www, kochają na nich znaleźć jakieś ciekawostki, rady z danej dziedziny, mieć możliwość zadania zapytania i uzyskania rychłej odpowiedzi. Jeśli zdecydujemy się na taki typ kontaktu z klientami, musimy pamiętać, że odpowiedzi powinny być udzielane w krótkim czasie. Kilkudniowy termin odpowiedzi prawdopodobnie uczyni, że stworzony przez nas potencjalny konsument już nie będzie jej oczekiwał, a i opisującą nas domenę będzie omijał szerokim łukiem. To, że sprzedawcy nie widać na domenie, nie oznacza, że klient nie oczekuje kontaktu z nim. Wskutek tego przystępując do pracy nad stworzeniem witryny www, musimy od początku wiedzieć czego pragniemy, oraz jak mają wyglądać nasze kontakty z klientami.

Dodaj komentarz