Zdrowie

Co jesteśmy w stanie naprawić w samochodzie? Mechanik radzi

Pasek rozrządu zamieniamy, co 80-90 tysięcy kilometrów. Kiedy nie wymienimy na czas paska ma okazję nastąpić jego zerwanie a co za tym idzie istotne uszkodzenie silnika. Do wymiany paska rozrządu wymagane nam będą klucze dynamometryczne oraz odpowiednie ściągacze, które są niezmiernie drogie wiec odpowiedniej je wypożyczyć aniżeli nabywać. Wymianę paska rozrządu jesteśmy w stanie zacząć, kiedy silnik jest zimny. Podstawowym krokiem przy wymianie jest w pierwszej kolejności odłączenie akumulatora, podniesienie samochodu i ustawieniu go na kobyłkach, zdjęciu paska z alternatora, i zdemontowaniu nadkola.

Gdy wykonamy te fundamentalne czynności pozostaje nam zdjęcie osłony paska i jego demontaż. Przy demontażu pamiętany o segregowaniu śrub. Jeżeli nie pragniemy popełnić błędu przy ustawianiu rozrządu musimy go zablokować przy pomocy wyjątkowych narzędzi, jakie też możemy wypożyczyć. W silnikach diesla jest to o wiele trudniejsze, albowiem musimy jeszcze zablokować pompę wtryskową w słusznym miejscu. Przy wymianie paska wymieniamy też rolki, bez względu na ich stan.

Pompy wodnej nie wypada wymieniać pewno ze jest nieszczelna, jeśli jest wszystko w porządku korygujemy wyłącznie ilość wody zgodnie z zaleceniem producenta – tu pomoże WarsztatSamochodowyWarszawa.PL – Elektryk Samochodowy Warszawa. Po zakończeniu pracy oraz założeniu paska nakładanie osłon rozpoczynamy od początku do końca w odwrotnej kolejności. Każdy samochód z czasami ulga jakimś awariom. Przyczyna jest w szeregu przypadków naturalne zużycie co niektórych części lub też niedbalstwo kierowcy, Nie zawsze jednak trudności z wozem potrzebują wizyty u mechanika automobilowego jest wiele usterek, które właściciel samochodu może sam naprawić. Jedną z nich jest wymiana akumulatora. Problemy z rozładowanym akumulatorem wolno zdiagnozować ekspresowo, najczęstszym objawem jest problem z rozruchem wozu w zimowy, mroźny dzień. Odkręcamy kluczem numer dziesięć klemy oraz uzupełniamy wodą destylowaną a w następnej kolejności podpinamy do prostownika oraz ładujemy.

Jednak jeżeli pomimo długiego ładowania akumulator nie funkcjonuje wypada go bezwzględnie wymienić na pionierski. oraz Samemu też wolno bez problemu wymienić żarówki czy bezpieczniki. Te wszystkie wiadomości na temat wymiany tych dwóch rzeczy odnajdują się w książce dodanej do auta.

Dodaj komentarz